Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
esenden
Pogromca Isengardu
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 21:36, 10 Maj 2009 Temat postu: Upragniony przedmiot |
|
|
Jaki jest Wasz? Może krążek niekończącej się liny? Albo chatka Leomunda?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 1:03, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mój to zdecydowanie pierścień 5 życzeń
|
|
Powrót do góry |
|
|
esenden
Pogromca Isengardu
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 9:50, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A co to jest? i gdzie to można znaleźć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 11:08, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mała pomyłka 3 życzeń
pierścien z 3 małymi "oczkami" znaczy małe okrągłe kryształki... jeśli ktoś wypowie życzenie 1 kryształ znika, gdy znikna wszystkie jest to zwykły pierścień bez oczek
znajduje sie w PMP na 195 stronie:D
Ostatnio zmieniony przez DevilMan dnia Pon 15:22, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inthacris
Farmer
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:32, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie osobiście marzy się pierścień niewidzialności dzięki któremu raz dziennie można stac się niewidzialnym, albo posążek kruka ktorego mozna by przyzwac na godzine raz na dzień
|
|
Powrót do góry |
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 17:04, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
chociaż myśle że każdy choć raz powinien móc wylosować kartę z TALII WIELU RZECZY
osobiście nie poszcześciło mi się;/ ale szansa jest duża
a jeśli chodzi o przedmioty ktore by ktos chciał na pewno karwasze wszech siły, opończe skradania, kostki olidamary, talie wielu rzeczy, pierscien Gaxxa, brzytwe anielskich skrzydeł,
ale sa tez ktorych bym nie chciał np buty tańca, kamień obciążenia, rekawice niezdarnosci, szata bezsilnosci itp, a tymi właśnie przedmiotami czesto obdarowywuja nas fałszywi przyjaciele lub ludzie przekupieni przez naszych wrogów^^ daltego kamraci patrzecie komu ufacie:D
Ostatnio zmieniony przez DevilMan dnia Pon 17:30, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
esenden
Pogromca Isengardu
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 20:43, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jest kupa przedmiotów co
Powiem Wam, że Hall dostał fajny płaszcz ostatnio...
Co to za talia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 15:01, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
str 238 PMP
ryzyko jest duże ale i ttak bym spróbował 2 raz:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
esenden
Pogromca Isengardu
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 16:51, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie dawaj mi stron stary, tylko opis, bo ja nie czytam książek w PDF, bo mnie denerwują i nie mam czasu, ale za to na forum zaglądam, więc jeśli łaskawy byś taki był
Można tworzyć też swoje przedmioty
|
|
Powrót do góry |
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 19:45, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
talia wyglada jak dzisiejsza talia kart tarota (no moze to karty sa po prostu wieksze)
w skrocie spotkałem się z nią w sytuacji gdzie posiadaczem owego artefaktu był potomek w prostej linii od bardzo potężnego wieszcza i była to talia z której wróżył jednak jego magią byłą wręcz epicka i przepowiednie jego zostały zaklęte w kartach,
od czasu gdy zginął przejmują ją jego synowie lecz talia ma taką moc że gdy wyciągnie sie odpowiednią kartę zsyła sie na siebie nagrode lub karę osobiście musiałem zmienić charakter na przeciwstawny, mój przyjaciel wyciągnął karte nagradzającą 10 000pd i dająca możliwość wylosowania jeszcze dwóch wiec było tak : 1 otrzymał 3 życzenia a za drugim pociągnieciem jego umysł został uwięziony w mieczu demona w krainie 7 piekieł ;|
|
|
Powrót do góry |
|
|
DevilMan
Pan Starego Lasu
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Sob 12:31, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
w sumie w talii wielu znajduje sie do 22 kart lub tabliczek z różnymi symbolami.
Posiadacz przed wyciagnieciem musi zadeklarowac ile kart kto chce wyciagnac, jesli ktos zrezygnuje karta ujawni sie sama, wyciagnieta karta wraca znow do talii przez co mozna ja wyciagnac jeszcze raz za wyjatkiem ale to później,
Opis poszczególnych kart:
Błazen - zyskujesz PD lub dwa dodatkowe ciągniecia, jednak ta karte nalezy odrzucic po wyciągnięciu
Czaszka - Pojawia sie namiastka śmierci - bedzie to spektra z widmową kosą (...) Zabity przez wspomnianą spektrę śmiałek będzie już na wieki martwy i nie może zostać wskrzeszony nawet za pomocą życzenia lub cudu.
Euryale - Ten meduzopodobny rysunek oznacza klatwe, ktora zdjąć może jedynie karta przeznaczenie lub boska istota.
Głupiec - Bohater musi pociągnąć następną kartę i poświęcić PD, ta karte rownierz nalezy odrzucic po wylosowaniu - w przeciwienstwie do wszystkich innych poza błaznem.
Gwiazda - Wybrany atrybut rośnie.
Idiota - utrata intelektu, śmiałek musi raz jeszcze pociągnąć kartę.
Klejnot - Ta karta oznacza bogactwo.
Klucz - dzieki tej karcie śmiałek otrzymuje magiczną broń, ktora umie sie poslugiwac.
Kometa - po wykonaniu określonego ściśle zadania przez karte postać zyskuje 50% PD potrzebnych do awansu na nast poziom.
Księżyc - Na karcie pojawia sie kamien ksiezycowy z rozna liczba rozblyskow oznaczajaca ilosc życzeń trzeba je wykorzystać w liczbie minut = liczbie życzeń np 3 życzenia w 3 minuty.(nie jest to wcale takie łatwe;/)
Loch - ta karta symbolizuje uwięzienie - albo za pomoca czaru uwiezienie, albo przez jakas potezna istote, wybrana przez MP^^
Łotr - W momencie wyciągnięcia tej karty jedenz twoich przyjaciol zwraca sie przeciw tobie, wrogosc pozostaje tajemnica do momentu az dojrzeje i wybuchnie z cala sila moze to potrwac nawet kilka dni lub tygodni.
Nędza - wszystkie pieniadz w tym klejnoty, biżuteria, skarby, dzieła sztuki itp. przepadaja na zawsze, ulegaja dezintegracji.
Płomienie - ^^(suprise)
Próżnia - umysł postaci zostaje uwieziony gdzies daleko, cialo wyglada jakby postac zapadla w spiaczke. ani życzenie, ani cud nie pomogą co najwyzej wskaża miejsce uwiezienia.
Przeznaczenie - karta pozwala uniknac nawet natychmiastowego zdarzenia, moze powstrzymac nadejscie czegos lub odwrocic bieg przyszlych zdarzen, dotyczy to jedynie postaci ktora wyciagnela ta karte.
Rycerz - Znikąd pojawia sie wojownik, ktory wiernie ci służy, jest to magiczny konstrukt a nie osoba z krwi i kości.
Słońce - otrzymujesz przydatny cudowny przedmiot.
Szpony - cały magiczny ekwipunek postaci ulega dezintegracji
Tron - W oczach innych postac staje sie prawdziwym przywódcą. za pomoca mocy tej karty pojawia sie na dowolnej pustej przestrzeni pałac dla gracza ktory ja wyciagnie.
Waga - postać musi zmienic charakter na przeciwny, jeśli nie bedzie w stanie zachowywać się zgodnie z nowym charakterem otrzymuje 1 lub 2 neg poziomy zależy od MP
Wezyr - ta karta daje prawo do jednorazowego odwołania się do nadnaturalnej madrosci w celu rozwiazania dowolnego problemu lub odpowiedzenia wyczerpujaco na jedno pytanie. to czy zyskane inf zostana dobrze wykorzystane zalezy od gracza.
no i to chyba na tyle co do TALII WIELU RZECZY reszte moze poznac właściciel PMP lub mistrz a powinien znac tylko mistrz:D[/code]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vegnagun
Łowca z Mrocznej Puszczy
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 12:57, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... TO może zaczne od najbardziej niepożądanych przedmiotów ^^ Są nimi zdecydowanie przedmioty z ograniczoną liczbą ładunków. Zawsze mam z nimi ten sam problem... oszczędzam przedmiot przez pół gry (w razie gdyby kiedyś zaszła krytyczna sytuacja) co czyni go hmm... niezbyt przydatnym w dziejach mojej postaci a zwykle potem i tak go trace na rzecz jakiegoś pożal się boże łotrzyka. No ale cóż. Darowanemu koniu się w zęby nie zagląda także dobre i to!
Za to najbardziej pożądany... Hmm TO by była z pewnością lacha... jakby tu ją nazwać... niech będzie Kostur Zamknięcia. Chroniłaby mnie on przed oddziaływaniem moich własnych czarów. Dajmy na to rzucając kule ognistą nie znajdowałbym się pod jej działaniem nawet stojąc o metr od atakowanej istoty. Lacha miałaby tworzyć niewidzialną kulę wokół mnie która by pochłaniała wyzwalaną przeze mnie energię. Lacha wyzwalałaby również niewidoczne światło w spektrum nie widzialnym dla nikogo oprócz osoby je dzierżącej. Dzięki temu po rzuceniu np. Zaciemniającej mgły widziałbym wszystko wokół w naturalnym oświetleniu tego pomieszczenia. Heh gdyby marzenia się spełniały....
Poza tym bardzo ciekawe wydaje mi się np , niech będzie to np... hmmm... Piętno Formy. Miałoby ono polegać na tym, że na postaci odciśnięta zostałaby potężna runa magiczna, załóżmy na jej piersi. Runa byłaby niewidzialna dopóty dopóki właściciel nie zbliżyłby do niej ręki. Wówczas magiczny znak rozżarzałby się (w zalezności od charakteru postaci) płomieniem lub blaskiem słońca. Właściciel musiałby wymówić jeszcze jedno słowo by przemienić się w istotę na jaką pozwalałaby jej runa/pieczęć/piętno/znak na piersi. Tak więc w przypadku gdy piętno pozwalałoby na przemiane w pająka, napiętnowana osoba musiałaby znać wymowe słowa pająk w języku niebiańskim lub piekielnym (w zależności od charakteru postaci). Także gdy osoba z ręką na potężnie rozświetlonym znaku wypowiedziałaby to słowo pzemieniałaby się w dajmy na to właśnie w tego pająka. Pająk miałby na odwłoku widoczny znak, pietno które pozwalałoby go odróżnić od innych stworzeń tego gatunku. W zalezności od woli MG pająk mógłby być jadowity, nawet śmiertelnie, ale nic poza tym. W tej postaci zaklęta w inną formę postać mogłaby się swobodnie poruszać przez nieokreślony czas, jednakże mogąc przemienić się ( to już zależy od hojnośći MG) w inną formę jedynie gdy księżyc byłby w nowiu (to wydaje mi się bardzo klimatyczne ) choć jeśli łaska mółby się przemieniać nawet codziennie.
Ad. Znalezienie się księżyca ponownie w tej samej pozycji względem Ziemi trwałoby 29 dni.
Ad2. Gracz w formie zaklętej nie mogłaby zostać zabita, jednakże gdyby zadano jej obrażenia które normalnie zabiłyby jej nową formę (np pająka) postać wraca do swojej normalnej formy nieprzytomna.
Dalej...
Dosyć przydatnym wydaje mi się także, nazwałem to Koroną Przesunięcia bądź Koroną Uniku w Czasie. Ten śliczny przedmiot (obręcz z jasnego srebra idąca od skroni do skroni przez tył głowy) dawałby postaci niezwykłą moc. Mogłaby ona raz dziennie cofnąć się w czasie o 1 minutę. Pozwalałoby jej to naprawiać drobne błędy gdyby na przykład palnęła jakąś głupotę w konwersacji bądź gdyby stało się coś czego wolałaby uniknąć. Ponadto raz na rok korona pozwalałaby na przesunięcie czasu o cały dzień w tył. Aby przedmiot nie był zbytnio 'przegięty' postać nie mogłaby używać mocy przesunięcia podczas walki. (ale tylko w przypadku przesunięcia drobnego, o 1 minutę, codziennego. Potężniejsze przesunięcie o jeden dzień, dostępne raz do roku bezwzględnie od sytuacji porywa postać w gardziel czasoprzestrzeni wyrzucając ją w miejsce w którym znajdowała się przed 24 godzinami)
Hmm... miałem coś jeszcze na myśli ale wyleciało mi z głowy ^^
A tak wogóle, pomysły są własne także
All rights reserved by Adrian Grzelaczyk
Ostatnio zmieniony przez Vegnagun dnia Pon 13:02, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
inthacris
Farmer
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 21:02, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Siedząc sobie w domowy zaciszu i ucząc się fizyki wpadłem na pomysł przedmiotów które aktualnie są moimi wymarzonymi.
Numer 1.
Niekończące się sztylety do rzucania.
2 sztylety do rzucania, ktore po wykonanym rzucie pojawiają się w pochwie. sztylety te po wypowiedzeniu słowa rozkazu zmienialy by się w długie miecze slużące do walki wręcz..
Numer 2.
Zbroja magicznej ciemności.
Zwykła kolczuga pozwalająca uaktywnic w pożądanym momencie czar ciemność.
Numer 3.
Pierścień Cienia.
Raz dziennie pozwala postaci wkroczenie na 2 godziny na plan Cienia. Cholernie przydatna rzecz, takim oto pierścieniem posługiwał się Nimor Imphaerl drow skrytobójca.
Numer 4.
Coś co śni mi się po nocach.... Klejnot duszy.. przedmiot pozwalający zakląć dowolną duszę która zostaje zamknięta w klejnocie. Przykładowo pokonaliśmy licha i jego dusze mogę zaklac w klejnocie duszy który moge:
-przetopic jako kamien do pierscienia
-umiejscowic w broni Etc....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|